נסראללה - Gf4qnzwioryxdm : המנהרות ישנות (טיעון שאומץ לראשונה על ידי #חמאס בעזה), וכאשר #בנימין_נתניהו מטיל מורא בלב תושבי הצפון, הוא משרת אותנו.

נסראללה - Gf4qnzwioryxdm : המנהרות ישנות (טיעון שאומץ לראשונה על ידי #חמאס בעזה), וכאשר #בנימין_נתניהו מטיל מורא בלב תושבי הצפון, הוא משרת אותנו.. הוא אף הבהיר כי כל תקיפות נגד האתרים הקדושים מהווה איום, אין קווים אדומים, אמר. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. בכירים ישראלים מדברים על הישגים טקטיים. נסראללה האשים היום (ד') את ישראל בהונאה בכל הנוגע להפצצה בסוריה. במהלך הנאום התנצל נסראללה שלא הופיע בימים האחרונים ולא הפסיק להשתעל.

מאיים להשמיד שוב את ישראל, אבל בכלל חולה בקורונה ומנסה להסתיר זאת? הנאום המביך של חסן נסראללה הערב גרר גל שמועות בנוגע לבריאותו, על רקע ההצהרות נגד ישראל. נסראאלה איים כי פגיעה של ישראל במקומות הקדושים ירושלים תוביל למלחמה אזורית ואמר כי יש לייצר משוואה כזו. קרא הכל על חסן נסראללה באתר גלובס: ישראל היא מדינה לא חוקית ואין לה שום זכות קיום באזור..

נסראלל×
נסראלל×" ×'לחץ ×—×–×'אלל×" מא×'×" תמיכ×" from mida.org.il
הוא מנסה לשוות לארגון הלבנוני מעמד של ארגון חופש, שלוחם בישות הציונית למען העם. ‏ פרט למצב הבריאותי, נסראללה אמר בנאומו שהמשוואה שצריך להגיע אליה היא שפגיעה בירושלים, משמעותה. במהלך הנאום התנצל נסראללה שלא הופיע בימים האחרונים ולא הפסיק להשתעל. לא מישראל חטף נסראללה את סטירת הלחי הכואבת אלא מן ההיסטוריה העיקשת והגאה של המזרח התיכון באלף השנים האחרון, זו המקובעת באיזור כה שמרני, החרד לדתו, מסורותיו, ערכיו ומינהגיו. לדבריו, התוקפנות הציונית המתמשכת נגד סוריה נעשית באמצעות תירוצים מומצאים, כגון הטענה חסרת השחר שאיראן מחמשת את חיזבאללה בלטקיה. לאחר נתק ממושך בין הארגונים בעקבות מלחמת האזרחים בסוריה, נפגש היום מזכל חיזבאללה, חסן נסראללה, עם סגן מנהיג חמאס, סאלח אל עארורי. בכירים ישראלים מדברים על הישגים טקטיים. מאז שגרר את ישראל למלחמת לבנון השנייה ירד חסן נסראללה למחתרת ומשם הוא ממשיך בפעילותו הצבאית והפוליטית.

For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for חסן נסראללה.

נסראאלה איים כי פגיעה של ישראל במקומות הקדושים ירושלים תוביל למלחמה אזורית ואמר כי יש לייצר משוואה כזו. משמש בתפקיד זה החל משנת 1992, לאחר חיסולו של קודמו. מלחמת הג'יהאד כנגד האויב הציוני תימשך עד שהוא יעלם לחלוטין. ~ אוקטובר 1997. הנאום המביך של חסן נסראללה הערב גרר גל שמועות בנוגע לבריאותו, על רקע ההצהרות נגד ישראל. המזכיר הכללי ומנהיגו של ארגון החיזבאללה. הוא אף הבהיר כי כל תקיפות נגד האתרים הקדושים מהווה איום, אין קווים אדומים, אמר. حسن نصر الله عبد الكريم نصر الله, תעתיק מדויק: שייח' סייד חסן נסראללה (בערבית: נסראללה האשים היום (ד') את ישראל בהונאה בכל הנוגע להפצצה בסוריה. לאחר נתק ממושך בין הארגונים בעקבות מלחמת האזרחים בסוריה, נפגש היום מזכל חיזבאללה, חסן נסראללה, עם סגן מנהיג חמאס, סאלח אל עארורי. במהלך הנאום התנצל נסראללה שלא הופיע בימים האחרונים ולא הפסיק להשתעל. מדינת ישראל תוקפת את כל מה שקשור לייצור טילים בסוריה, עקב העוצמה שמציבה ההתנגדות. מאיים להשמיד שוב את ישראל, אבל בכלל חולה בקורונה ומנסה להסתיר זאת?

המעמד של חיזבאללה כארגון פשע מבוסס מטריד את העומד בראשו, חסן נסראללה. ‏ פרט למצב הבריאותי, נסראללה אמר בנאומו שהמשוואה שצריך להגיע אליה היא שפגיעה בירושלים, משמעותה. חסן נסראללה (צילום צילום מסך טוויטר). Facebook gives people the power to share and makes the. הוא התפטר לאחר שהוזהר מהתנקשות בחייו בזמן הקרוב (בעולם) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת.

כאן ×—×
כאן ×—×"שות On Twitter נסראלל×" מאיים אם תיכפ×" מלחמ×" על ל×'נון ישראל תתייצ×' אל מול ×'ורל ×'לתי צפוי לחיז×'אלל×" יכולות ×'ליסטיות מתק×"מות ו×'×"ן טילים מ×"ויקים ו×'לתי מ×"ויקים למרות ניסיונותי×" של ישראל from pbs.twimg.com
המנהרות ישנות (טיעון שאומץ לראשונה על ידי #חמאס בעזה), וכאשר #בנימין_נתניהו מטיל מורא בלב תושבי הצפון, הוא משרת אותנו. ‎נסראללה חסן‎ is on facebook. הוא מנסה לשוות לארגון הלבנוני מעמד של ארגון חופש, שלוחם בישות הציונית למען העם. האמירות האלה של נסראללה, אשר ממעט בדרך כלל לעסוק בענייני כלכלה, לא יצאו מפיו במקרה. הנאום המביך של חסן נסראללה הערב גרר גל שמועות בנוגע לבריאותו, על רקע ההצהרות נגד ישראל. מלחמת הג'יהאד כנגד האויב הציוני תימשך עד שהוא יעלם לחלוטין. ~ אוקטובר 1997. ‏ פרט למצב הבריאותי, נסראללה אמר בנאומו שהמשוואה שצריך להגיע אליה היא שפגיעה בירושלים, משמעותה. Facebook gives people the power to share and makes the.

המעמד של חיזבאללה כארגון פשע מבוסס מטריד את העומד בראשו, חסן נסראללה.

נסראללה נאם לציון 21 שנה לנסיגת צהל מלבנון, ועשה זאת תוך כדי שהוא משתעל ומתנשף ובאופן כללי נראה חולה. سيّد حسن نصرالله) (נולד ב־31 באוגוסט 1960), טרוריסט ופעיל פוליטי לבנוני, המכהן כמזכל ומנהיג ארגון חזבאללה. לא מישראל חטף נסראללה את סטירת הלחי הכואבת אלא מן ההיסטוריה העיקשת והגאה של המזרח התיכון באלף השנים האחרון, זו המקובעת באיזור כה שמרני, החרד לדתו, מסורותיו, ערכיו ומינהגיו. נסראללה אמר בדבריו כי הוא מתנצל על כך שלא הופיע מאז יום ירושלים בתקשורת, וסיפר כי הוא סובל משיעול וקשה לו לדבר. מדינת ישראל רואה בסוריה איום עתידי, תושבי ישראל מודאגים מאוד מנוכחות איראן וסיעות ההתנגדות בתוך סוריה. Facebook gives people the power to share and makes the. קרא הכל על חסן נסראללה באתר גלובס: אל מול ההנהגה הוותיקה, שכוללת את יושב ראש הפרלמנט. מזכל חיזבאללה, חסן נסראללה, נאם בפני כלי התקשורת והזהיר כי כל תקיפה נגד ירושלים והאתרים הקדושים תוביל למלחמה. מדינת ישראל תוקפת את כל מה שקשור לייצור טילים בסוריה, עקב העוצמה שמציבה ההתנגדות. בכירים ישראלים מדברים על הישגים טקטיים. בעקבות השתיקה של נסראללה, בימים האחרונים הפיץ עיתונאי לבנוני הנמצא בגולה שמועות על מצבו הבריאותי של מזכל חיזבאללה, ואף טען כי הוא. נגד מי כוון מבצע זעם האל?

בעקבות השתיקה של נסראללה, בימים האחרונים הפיץ עיתונאי לבנוני הנמצא בגולה שמועות על מצבו הבריאותי של מזכל חיזבאללה, ואף טען כי הוא. הוא התפטר לאחר שהוזהר מהתנקשות בחייו בזמן הקרוב (בעולם) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. נסראללה נאם לציון 21 שנה לנסיגת צהל מלבנון, ועשה זאת תוך כדי שהוא משתעל ומתנשף ובאופן כללי נראה חולה. ‏ פרט למצב הבריאותי, נסראללה אמר בנאומו שהמשוואה שצריך להגיע אליה היא שפגיעה בירושלים, משמעותה. Facebook gives people the power to share and makes the.

נסראלל×
נסראלל×" ×—×™ או מת מ×'פון ניוז Megafon News from megafon-news.co.il
המנהרות ישנות (טיעון שאומץ לראשונה על ידי #חמאס בעזה), וכאשר #בנימין_נתניהו מטיל מורא בלב תושבי הצפון, הוא משרת אותנו. האמירות האלה של נסראללה, אשר ממעט בדרך כלל לעסוק בענייני כלכלה, לא יצאו מפיו במקרה. נגד מי כוון מבצע זעם האל? נסראללה האשים היום (ד') את ישראל בהונאה בכל הנוגע להפצצה בסוריה. בשבועות האחרונים ניכר כי דוברי חזבאללה, כולל חסן נסראללה עצמו, מקדישים בדבריהם תשומת לב הולכת וגוברת לענייני כלכלה. כאן חדשות | מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה אמר בנאום שישראל בטוחה שחיזבאללה יכול לפלוש לתוכה, ובה בעת היא אינה בטוחה אם היא מסוגלת לפלוש לדרום לבנון כתבתו של גל ברגר. המזכיר הכללי ומנהיגו של ארגון החיזבאללה. לדבריו, התוקפנות הציונית המתמשכת נגד סוריה נעשית באמצעות תירוצים מומצאים, כגון הטענה חסרת השחר שאיראן מחמשת את חיזבאללה בלטקיה.

כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם.

Join facebook to connect with ‎נסראללה חסן‎ and others you may know. מדינת ישראל רואה בסוריה איום עתידי, תושבי ישראל מודאגים מאוד מנוכחות איראן וסיעות ההתנגדות בתוך סוריה. נסראללה האשים היום (ד') את ישראל בהונאה בכל הנוגע להפצצה בסוריה. ‏ פרט למצב הבריאותי, נסראללה אמר בנאומו שהמשוואה שצריך להגיע אליה היא שפגיעה בירושלים, משמעותה. לאחר נתק ממושך בין הארגונים בעקבות מלחמת האזרחים בסוריה, נפגש היום מזכל חיזבאללה, חסן נסראללה, עם סגן מנהיג חמאס, סאלח אל עארורי. כאן חדשות | מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה אמר בנאום שישראל בטוחה שחיזבאללה יכול לפלוש לתוכה, ובה בעת היא אינה בטוחה אם היא מסוגלת לפלוש לדרום לבנון כתבתו של גל ברגר. המעמד של חיזבאללה כארגון פשע מבוסס מטריד את העומד בראשו, חסן נסראללה. בכירים ישראלים מדברים על הישגים טקטיים. הוא התפטר לאחר שהוזהר מהתנקשות בחייו בזמן הקרוב (בעולם) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. נסראללה אמר בדבריו כי הוא מתנצל על כך שלא הופיע מאז יום ירושלים בתקשורת, וסיפר כי הוא סובל משיעול וקשה לו לדבר. #חסן_נסראללה בתגובה ראשונה לחשיפת המנהרות, מביא אוסף תשובות דלות וחמקניות, בראשן: רק יש לך טעות אדון נסראללה אנחנו פה כדי להישאר גם תחת מתקפת טילים,אנחנו רגילים לחיות כך ולא מפחדים.אתה לנצח לא תגור בישראל אתה לנצח תצטרך. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם.

Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama